24 Haziran 2010 Perşembe

BİZİ ÇILDIRTMADAN GİDİN YAAAAA !



Ne oluyor bize ? Anlamadım , anlayamıyorum. Yönetim'den yine saçma bir transfer daha. Bu sefer basketbol takımımıza. Adam yıllardır bize küfür ediyor ve biz bu adama kucak açıp bizim için kutsal sayılan o formayı bu şerefsiz adama giydiriyoruz. Yazıklar olsun size. Adam gibi bırakın gidin. Artık değerlerimizi kaybediyoruz sizin yüzünüzden. İsmini bile yazmak istemediğim bu adamı görmek istemiyorum Fenerbahçe forması içinde. Benim gibi düşünen milyonlarca taraftarımız var. Yönetime burdan seslenmek istiyorum. NE YAPMAK İSTİYORSUNUZ ? Ne kadar iyi olursa olsun bu adam ( adam değil ) alınmamalıydı. Giydirilmemeliydi o Kutsal forma. Yazıklar olsun !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARI DA TAKİP EDİN

Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

İzleyiciler