23 Şubat 2011 Çarşamba

BAŞIMIZ SAĞOLSUN


Genç kalecimiz Mert Günok'un annesi Necmiye Günok'un yaşamını yitirdiğini öğrenmiş bulunmaktayız. Merhumeye Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyoruz.

16 Şubat 2011 Çarşamba

ŞİİİŞŞTT SUSMAYIN ULAN !





Herkesinde bildiği üzere Diana Taurasi doping yaptığı gerekçesiyle Türk medyası tarafından yerden yere vurularak ülkesine gönderildi. Ama aceleci medya tam anlamıyla ters köşe oldu. Taurasi'nin doping yapmadığı ortaya çıktı. Şimdi o yaşı 60 ve üzeri olan belkide sidiklerini bile tutamayan yazar denen mahluklar " Ne oldu götmü oldunuz ? " Şerefsiz, haysiyetsiz kişilikler ! Şimdi çıkıp özür bile dilemezsiniz Fenerbahçe camiasından. Zaten özür de dilemeyin. Bizim gözümüzde çöp kadar değeriniz yok. Sizi tınlamıyoruz...

Bu olayın peşini bırakmamız lazım. Burada yönetimimize çok büyük işler düşüyor. Suçlular cezasını çekmeli. Ve biz Fenerbahçe taraftarları bunları unutmamalı, unutturmamalıyız.


Chemedya.blogspot.com da bir cümle çok hoşuma gitti.

Fenerbahçelilerin çalınan umutlarını geri versinler...Bu olay açığa çıksın...
İşin içinde Fenerbahçe'yi engellemek için yapılan bir komplo olmadığına inandırsınlar bizi. Yoksa onları asla affetmeyeceğiz.

15 Şubat 2011 Salı

BİLET SIKINTISI BASTI


İnönü deplasmanına girememe korkusuyla yüz yüze yaşıyorum bu aralar. Daha satışa bile çıkmadı ama bu sefer öyle hissediyorum. Satışa ne zaman çıkacağı açıklansa da geceden kuyruğa girsem diye bekliyorum. Galibiyetimizden hiç bir şüphem yok. Sıkıntılı tarafı bilet alamayıp maça girememe korkusu..

Fotoğraf ta geçmişe sürükledi. O günler geldi aklıma...

9 Şubat 2011 Çarşamba

BURNUMA PİS KOKULAR GELİYOR


14 Aralık 2011 Pazartesi günü oynayacağımız maçın hakemi açıklandı. Maçı Fırat Aydınus yönetecek. Totoroşlar konuşmaya başlamıştıya. Sanırım start verdiler. Bu çamur at izi kalsın değil yaptığım. Bekleyip göreceğiz...


DİP NOT

Çok şükür ki korktuğum olmadı. Beşiktaş maçı öncesi oynadığımız Kayseri maçını kazanmayı bildik. Darısı hafta sonu oynayacağımız derbi mücadelesine inşallah..

8 Şubat 2011 Salı

TOTOROŞLAR KONUŞMAYA BAŞLADI 2


Bundan sonra özellikle Fenerbahçe maçlarını yakın takibe aldıracağız. Nefes alışlarını bile izleyeceğiz.

Demişşş bejeke yöneticisi Sinan Vardar


Anlaşılan dedektif olmaya karar vermişler. Malumunuz yöneticilik yapamıyorlar...

6 Şubat 2011 Pazar

TOTOROŞLAR KONUŞMAYA BAŞLADI


Hey yavrum heyy! Fenerbahçe az biraz iyiye gitmesin hemen başlar ezikler. Milyon dolarlar verip takım kurdular, başarı gelmeyince sallamaya başlarlar. Bu hafta golleri verilmemiş. Hiç demiyorlarki ondan önce Emenike'ye yapılan harekete penaltı çalınmadığını. Hey yavrum heyy! Yok onların futbolcularına sert giriliyormuş. Yok burada futbol oynanmıyormuş. Bıraksın adamlar şov yapsın kardeşim. Hiç kimseler sormuyormu bu adamlara yıllar yılı futbolculuğundan çok takozluğuyla meşhur futbolcusu şuan onlarda kaptan ( İbrahim Toroman ) . Fenerbahçe ile oynanan maçlarda kendisine bir bakılsın. Herif canlı bomba. Hee bunlarda birde Baki Mercimek denen adamda vardı. Onlar süt kuzusu. Boş konuşmayı bırakın. Tabiki faul yapılıyordur. Futbolda olan şeyler. Ama kimse Toroman gibi kendini kaybetmiş bir şekilde topa değil adama girmiyordur. Şimdi yıllar yılı yaptıkları politikayı uyguluyorlar. Başarısızlıkta hemen Fenerbahçe'ye saldıralım. Herşey unutulur. Bu şekilde kendimizi savunuruz. Onların başarısızlığının sebebi biziz yaa. Çok sürmez bir kaç haftaya kankalarıyla beraber sahaya pankartlarla çıkmaya başlarlar. El değmemiş lig isterler. Uzay takımı, bu lig bizim ayarımızda değil, bütün maçlarımızı alır yani 17 de 17 yapıp şampiyon oluruz diyorlardı. Ne oldu ? Eğrimi gitti ? Üç haftada pes edip hemen saldırıya geçtiniz. Şimdi oturun haftaya veya daha sonraki haftalarda ne demeçler verebilirizi düşünün. Siz ancak demeç şampiyonu olursunuz..

2 Şubat 2011 Çarşamba

VAY ARKADAŞ YAA


Fotoğrafa bakınca böyle hayatta varmış diyorsunuz. Yakışır...

1 Şubat 2011 Salı

SELÇUK ŞAHİN


Fenerbahçe tribünlerinde genelde istenmeyen adam konumundadır. Öyle kişiler varki hata yapsın da yuhalayalım, ıslıklayalım diye atmaca gibi bekler. Kim ne derse desin, kim ne söylerse söylesin ben bu adamı seviyorum. İçinde Fenerbahçe sevgisini en çok taşıyanlardan. Yıllardır çubuklu forma altında kanının son damlasına kadar mücadelesini ediyor. Çoğu zaman yedektir ama bir kez olsun şikayet etmemiştir bu durumu. Biliyorki o formayı giymek herkese nasip olmaz ve herzaman dile getirmiştirde. Sezonun ikinci yarısı hazırlıkları sırasında verdiği her demeç ve futbolcu arkadaşlarına uyarıları ile belkide şu an yeniden şampiyonluk şarkılarını söylememize sebeb olan en büyük etkenlerden birisidir. En son oynadığımız Trabzon maçında yine her zamanki mücadelesi ve hırsı göze çarpıyordu. Bir kaç pas hatası yine homurdanmalara yol açmıştı. Görmüş olduğu kırmızı kartla yine o atmacalar girdi devreye. Ne küfürler ne kıyametler. Bu adama sahip çıkalım. En az bizim kadar Fenerbahçe'li. Sarı lacivert çubuklu için gözünü kırpmadan ölüme gidecek kadar Fenerbahçe'li. Bize yakışan ise bu adama sahip çıkmak.

DİP NOT : Trabzon maçında kimsenin dikkatini çekmeyen bir durum gözüme çarptı. Giydiği krampon'un rengine bakarmısınız. Hayatından hiç bir zaman çıkmayan renkler SARI LACİVERT..
Sarı lacivert günler seninle olsun Selçuk Şahin..

BUNLARI DA TAKİP EDİN

Bu Blogda Ara

İzleyiciler