10 Haziran 2009 Çarşamba

“Aksi düşünülemezdi”


Fenerbahçe ile sözleşmesini uzatan oyuncularımızdan Selçuk Şahin, Fenerbahçe'nin hayatının bir parçası olduğunu belirterek, "Fenerbahçe'de kaldım. Zaten aksi de düşünülemezdi" dedi.
Tatilini Antalya'da geçiren Selçuk Şahin, anlaşmanın duyurulmasından sonra resmi internet sitemize açıklamalarda bulundu. İlk olarak anlaşma sürecini anlatan Selçuk Şahin, "Görüşmeler uzun süredir devam ediyordu. İkinci yarının ortasından bu yana anlaşma zemini arıyorduk. Bazı ufak tefek pürüzler kalmıştı. Ortak bir noktaya geldik ve anlaştık. Fenerbahçe benim hayatımın bir parçası haline gelmiş durumda. Ben de kulüp beni istediği sürece burada futbol oynamaktan yanaydım. Sonunda Fenerbahçe'de kaldım. Zaten aksi de düşünülemezdi. Fenerbahçe'nin havasını soluyan bir futbolcu, kolay kolay başka bir yerde oynayamaz diye düşünüyorum. Umarım uzun yıllar da burada devam ederim. Herkese hayırlı olsun" dedi.
Yeni sezon için görüşlerini de dile getiren Selçuk, "Kötü bir sezonu geride bıraktık. Camiayı, taraftarlarımızı ve yöneticilerimizi çok üzdük. Bunun bilincindeyiz. Ben şahsen bunu telafi etmek için yeni sezonun bir an önce başlamasını istiyorum. Henüz kadrolar tam olarak belli değil ama Fenerbahçe Türkiye'de her zaman için en büyük favoridir. Avrupa'da da geçen yılın izlerini silip, bu yıl çok iyi yerle geleceğimizi sanıyorum. Geçen sezon UEFA Kupası'nda final oynayan takımları burada izledik. Fenerbahçe'nin kapasite olarak onlardan aşağı kalır yanı yok, hatta artılar var diye düşünüyorum. Bu sene bir final neden olmasın" diye konuştu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARI DA TAKİP EDİN

Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

İzleyiciler