11 Ekim 2009 Pazar

VELİAHT ÖZER.. BEKLİYORUZ !


ozer diyar mucadele Alexin veliahtı Özer!

Fenerbahçe’nin süper yıldızı Alex, takımdan ayrılırken formasını Özer Hurmacı’ya teslim edeceğini söyledi, “Benden bile iyi” ifadesini kullandı.

“Alex, futbolu bırakınca, locasından beni 10 numaralı formayla izlemek istediğini söyledi” diyen Özer Hurmacı, mutluluktan uçuyor. Fenerbahçe’ye imza attığı gün bıçak altına yatan Özer Hurmacı, bu yüzden sezon başı hazırlıklarına katılamadı. Böyle olunca da forma savaşının içine giremedi. Ancak onu geçtiğimiz yıllarda Ankaraspor ile oynanan maçlardan tanıyan Kaptan Alex, idmanlardaki performansını da görünce, övgü dolu sözler sarfetmeye başladı ve bunlar medyada yer aldı. Ancak Brezilyalı yıldızın övgüleri bu kadarla sınırla kalmamıştı. Bunu dile getiren de Özer Hurmacı oldu. Genç yıldız, attığı ve attırdığı gollerle Fenerbahçe tarihindeki yerini şimdiden alan Alex’le adeta bir baba-oğul ilişkisi içinde olduklarını belirterek, “O, gerçekten çok büyük bir futbolcu. Sadece sahadaki futboluyla değil, saha dışındaki davranışlarıyla da örnek alınacak biri. Antrenmanlardan sonra bile beni yanından ayırmıyor. Sürekli futbol ve geleceğimle ilgili öğütlerde bulunuyor.

‘Senin kadar iyi değildim’
Bunlar benim için çok değerli. Bir gün bana, ‘Ben, 22 yaşındayken senin kadar iyi değildim. Daha sonra iyi bir noktaya geldim’ itirafında bulundu. Daha da önemlisi, futbolu bıraktıktan sonra beni locasından, onun giydiği 10 numaları formayla izlemek istediğini ifade etti. Böylesine büyük bir yıldızdan bunları duymak olağanüstü güzel birşey. Ayrıca bu sözler, onun nasıl alçakgönüllü olduğunu da gösteriyor. Çok büyük bir camiaya geldim. Başta Kaptanımız Alex olmak üzere bana inanan, güvenen insanların beklentilerini boşa çıkarmamam gerekiyor. Bunun için elimden gelen her şeyi yapacağım. İnşallah Kaptan Alex’in dediği gibi bir gün 10 numaralı formayı giyerim” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARI DA TAKİP EDİN

Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

İzleyiciler