10 Kasım 2009 Salı

Ali Koç ve meali

* Roberto Carlos'un gidip gitmemesi beni o kadar ilgilendirmiyor. Zorla kimseyi tutamazsınız...
Meali: Bana göre o çoktan gitti. Zaten yaşı da geldi geçiyor.

* Tek forvetli sistemde Semih sıkıntıya giriyor. Olmaması gereken durumda kulübede oturuyor. Sahaya çıktığında da görevini yapıyor. Burada soru neden 2 forvetle oynamıyoruz...
Meali: Daum şu Semih'i harcama, takımı çift forvet oynat.

* Aklı olan başkan olmaz demiştim...
Meali: Ailem başkan olmama izin vermiyor.

* Benim çocuklarım başka bir takımı tutarlarsa ya hayatta olmam ya da onlara bakış açım değişir...
Meali: Herşey net. (Bu düşünceye ben de katılıyorum)

Takdir edersiniz ki mealler bana ait. Dolayısıyla katılmadığınız durumlar olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARI DA TAKİP EDİN

Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

İzleyiciler