3 Temmuz 2009 Cuma

KAPTANIN SEYİR DEFTERİ


Maçta genel olarak takımın iyi performans sergilediğini söyleye bilirim.2009 sezonunun formalarını ilk giydiğimiz maçta galipte gelmek isterdik ama olmadı. Rakip takım çok tecrübeli ve profesyonel futbolcuları bünyesinde barındırdığı bir ekip.Gerçektende yetenekli futbolcuları var.Dediğim gibi maçın genelinde iyiydik.Kadroyu tek tek değerlendircek olursam.Kalede Erdal çok başarılıydı ve yediği 6 gol dışında çok pozisyonu kurtardı. Müjdat tek kelimeyle hatasız oynadı.Bence maçın en diri adamıydı.Özgür içinde aynı düşünceleri paylaşıyorum. Çok iyiydi.Havadan pozisyon vermedi.Rakip forvete göz açtırmadı.Emrah defansın sağında oynadı.İleri çıkışlarda iyiydi fakat geri dönüşlerini iyiydi diyemicem.Hırslıydı.Hatta sert oynadı.Benim hatırladığım bir kaç tane sert hareketi vardı.Biraz daha iyi olması lazım.Özkan çalışkandı.Geçtiğimiz haftalarda olan maçlarından daha istekliydi ama yapmak istediği hareketleri yapamadı.Yinede izleyenlere ince bir kaç şov vari pozisyonlar gösterdi.Yinede iyiydi.Ally yine çok mücadele etti.Mükemmel hareketler yaptı.Benim görüşüm ayağında biraz daha az top tutup, şut çekse mükemmel üstü olacak.Kendi yorumumu yapmak istemiyorum ama yinede bir kaç kelime söylemem lazım.Orta sahamızla uyumlu olmaya çalıştım.Bir kaç pozisyonda bana yakışmayacak acemilikler yaptım.Attığım 3 golle görevimi yaptığımı düşünüyorum...İlerki haftalarda daha iyi olacağımızı biliyorum.Takımımız çok iyi herkes görevini yapmaya çalışıyor.

Saygılarımla

Takım Kaptanı
Emre Çat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARI DA TAKİP EDİN

Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

İzleyiciler