14 Temmuz 2009 Salı

KOLPA FERHAT

Black stocking'in yeni transferi Ferhat"Hayallerimin takımına geldim. Bu büyük camia'ya layık olmak için vargücümle çalışıp,bana güvenenleri mahçup etmeyeceğim" dedi...Gazetecilerin sorduğu sorularla Ferhat'ın buram buram terlediği görüldü..Bir gazeteci"Black Stocking'e transfer olmadan önce çok iddaalı konuşuyordun.Ama maçlardan sonraki yüz halinizi hatırlıyorum gozak armut gibi oluyordu. Hatta bir maçta 35 gol yiyip ulaşılması güç bir rekora imza atmıştınız.Şimdi ise bu takımdasın. Duygularını öğrenebilirmiyiz" diye sorulan soruya. Ferhat "Zaten Black Stocking maçları benim için kabustu.Maça çıkmadan önce sanki menepoza girmiş kadınlar gibi terliyordum. Acaba bu maç kaçtane gol yicez diye düşünmekten kendimizi alamıyorduk.Ama artık bitti.Rüyalarımın takımına geldim ve Özkanla aynı takımda oynamaktan gurur duyuyorum.Özkan benim hayranı olduğum bir futbolcu.Onun resimleri odamın duvarlarını süslüyor.Şimdi ise aynı takımdayım.Bundan daha mutlu ne olabilir benim için"
Fanatik gazetesi muhabiri Talip Ayan'ın sorduğu bir soru ise gülüşmelere neden oldu..Talip Ayan "Black Stocking'e transfer olabilmek için kaptan Emre Çat'ı devreye sokup, Bonservisinizi kendiniz alıp hatta Black Stocking'e para verip ve her ay belirli bir ücret ödeyecekmişsiniz.Bu konu hakkında ne diyorsunuz"diye sorulan soruya Ferhat " Büyük takımda oynamak kolay değil" dedi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARI DA TAKİP EDİN

Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

İzleyiciler