13 Ağustos 2009 Perşembe

GELİYORLAR !

Blackstocking = 6 Spartak Maslak = 6 Maçın genelinde iyi oynadık. Oynayan ve izleyenler için çok keyifli bir maçtı. Aramıza Güven ve Ender arkadaşlarımızda katıldı ve çok iyi oynayıp iyi mücadele ettiler..Özkan'ın sakatlığında forma şansı bulup orta sahamızda görev yapan Ender iyi bir maç çıkardı. Gelecek maçlarda bende varım dedi. Maçtan sonra görüşlerini aldığımız Ender ve güven şunları söylediler.. Ender " Rüyalarımın takımında forma giydiğim için çok mutluyum. Bu günü iple çekiyordum.Kaptanımız Emre sana görev vereceğim çık bu maçta oyna ve kendini göster dedi.. Bende bana güvenenleri mahçup etmediğime inanıyorum. Bundan sonra herşey Blackstocking için " Takımın bir diğer yeni transferi Güven " Uzun boyumun verdiği avantajla hava toplarında rakip forvete göz açtırmadım. Bende hep bu formanın hayallerini kuruyordum. Çocukluğumdan beri Blackstocking taraftarıydım. Kaptanımız Emre'ye çok teşekkür ediyorum bana bu takımda forma giydirdiği için. Görevimi yaptığıma inanıyorum. Burdan bütün Blackstocking taraftarına çok teşekkür ediyorum. Beni destekledikleri için " Toplantıdan sonra gazetecilere mutluluk pozları veren her iki futbolcu , parkta kaydırağa binerek " bundan sonra bizi izleyin " dediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARI DA TAKİP EDİN

Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

İzleyiciler